☆§〖倾诉の聆听 ღ♫梦游♫ღ】§★

用文笔の传达..用心情の倾诉..来到の你们,请留下脚印吧!

现在..又在学院了..
这里的走廊 好热闹 好热闹哦..
可是最近我.
好像都变得..好静..好静...

有种感觉
怎么大家都好像..
在用blog交流..
好特别的交流方法 = =
呵呵..

今天总算看到..
朋友开始和好了..
双方如果真的能把心结都打开..
真的,再好不过了 !

学院的生活,
和以前..有着大大大大的不同..
坐在电脑前面的我,
也不能写太多了..
明天,还有assignment要交呢..!!

你啊你..
立刻赶快给我复原啊..
这个是圣旨..
违令者,斩!
不要再病了..真的是病猫 ~
一个照顾自己也不会的人..:P
呵呵..mid-term要到了 !
给我好好读书..
当然..我也会的..哈哈哈 :P
一起拿好成绩啊!

5 comments:

ALVIS~~~~is that sick ppl is me? o.o or whom?
谁说我不会照顾自己啊你看我为了你写华文感动叻
我今天发现坐在你旁上课很爽一下哈哈哈哈不会sleepy at all de...before i always sit with brother and always so boring.hahahhahaa.u sei liao...next time i sure stick with u during tutorial class!!!

u still write english lahh...:P
chinese is the most straight word can express my feeling mahh ~~ so i sure write chinese de..hahaa ~~
chinese is the most beautiful language tat i had learned ! kakaaa..xD
华语是最好的..哈哈 :P
可惜..坐你旁边我也上不到课了...xD

haha 好啦!下次我就会高分过你吗。。aiyo,反正你不上课也是可以do well in exams 的。wakaka。。ok。就这么说定了

zzzzz...sad ya...T___________________T what a sista i have...dun sit beside me again next time....Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

eh eh..
that 1 is bryant harr...xD
walao eh..
a lot of thing dunno now leh..nid 2 work hard d lah !!! grrr ~~~~~~~~~~
ADD OIL TO EVERYBODY !!

Post a Comment